Subject: Hange 275028
From: "Egert Leetsar" <[email-masked]>
To: 'Liina Roosimägi' <[email-masked]>
Cc: RAM Riigihangete järelevalve list, "MKM info"
Date: Wed, 28 Feb 2024 09:44:43 +0200

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Ma ikka ei suuda uskuda, et riigihanke korras sõlmiti leping ettevõttega,
kes seda seadusest tulenevalt teha ei tohi.

Leping sõlmitud : Enefit Power AS vs Redians OÜ
<https://riigihanked.riik.ee/rhr-web/#/procurement/6910480/contracts/66143
26>  ,

aga puudub seaduslik alus tegutseda: Redians OÜ - MTR ilma vastutava
isikuta
<https://mtr.ttja.ee/taotluse_tulemus/233863?backurl=%40juriidiline_isik_s
how%3Fid%3D63806#alaliik_ja_p__dev_isik>  .

Majandustegevuse registri tegevust korraldav TTJA on sellest teadlik aga
tema Enefit Power AS poole ei pöördu. Riigihankete järelvalve
(Rahandusministeerium) tegeleb Riigihangete seadusest tuleneva
järelvalvega ning neid see teema ei huvita. Majandus- ja Kommunikatsiooni
ministeerium ei saanud üldse aru, et see nende valdkonda kuuluks, kuigi
Ehitusseadustikust tulenevalt on nende allasutuse (TTJA) teema.

Enefit Power AS on sellest küsimusest teadlik alates 15.02. ja seda
juhtkonna kõigil tasemetel ning neid see ei huvita.

Advokaadi hinnangul saab käsitleda juba riigihankele pakkumuse tegemist
hetkena ettevõtte tegutsemises, sest ilma pakkumust tegemata ei ole
võimalik lepinguni jõuda. Toimub otsene seaduse rikkumine aga Eestis pole
ametkonda, keda see huvitaks ja kes suudaks vastavalt reageerida.

Teen ettepaneku kogu see MTR prügikasti visata, see ei toimi !!!
Ehitusseadustikust tasub paragrahvid 24 ja 25 ära kustutada.

Lugupidamisega,

Egert Leetsar

Geodeet

RM Grupp OÜ

+372 50 50 917

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]